1325126

michka logo 19انتشارات میچکا منتشر کرد؛

bullet 3 e1693724395341 «رالی پنج موش بامزه» به کتابفروشی‌ها رسید؛

کتاب «رالی پنج موش بامزه» به نویسندگی و تصویرسازی چیساتو تاشیرو و ترجمه مریم سبحانی‌منش به تازگی از سوی انتشارات میچکا روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا):

برای رسیدن به مقصد، شروع کردن کافی نیست، ادامه دادن و به انتها رسانیدن مهم‌تر است و البته که در کارهای گروهی، تعامل و پذیرش نقش مهمی در رسیدن به هدف ایفا می‌کند.

کتاب «رالی پنج موش بامزه» درباره رقابت و رسیدن به هدف است؛ البته رقابت سالم. این کتاب به بچه‌ها یاد می‌دهد که زندگی هم مانند زمین مسابقه رالی پَستی و بلندی دارد و باید تا انتها دست از تلاش برنداشت.

بچه‌ها با خواندن این کتاب یاد می‌گیرند که با هر آنچه در اختیار دارند و هر توانایی که دارند، چگونه رقابت کنند و بتوانند توانایی‌های خود را بشناسند. این داستان، درست مثل مسیر مسابقه رالی، پیچ و تاب دارد و کودک را با خود همراه می‌کند؛ زیرا هرکسی دوست دارد که بداند بالاخره چه کسی در یک مسابقه هیجان‌انگیز برنده خواهد شد.

‌در قسمتی از این‌کتاب می‌خوانیم:

همه به هم نگاه کردند.

هیچ‌یک از آن پنج موش بازیگوش تا آن موقع رانندگی نکرده بودند.

پس شروع کردند به صحبت کردن درباره‌ی این‌که چه کسی باید رانندگی کند و چه کسی نباید یا احتمالاً نمی‌تواند این کار را انجام دهد؛ تا این‌که یکی با صدای بلند گفت: «بحث کافی است! من اتومبیل را می‌رانم.»

انتشارات میچکا کتاب «رالی پنج موش بامزه» با قلم و تصویرسازی چیساتو تاشیرو با ترجمه مریم سبحانی‌منش را در ۴۰ صفحه و به بها ۱۱۰ هزار تومان با شمارگان دوهزار نسخه منتشر کرده است.

::::: منبع: ایبنا:::::

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *