مدیر «بو کتاب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری پنجمین برنامه از کارگاه «کتاب بازی» خبر داد.

شقایق درویشی افزود: طبق معمول با هنرمند ثابت و دوستدار کتاب، «هانیه هادی نژاد» از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه بیست و دوم تیرماه به مدت یک ساعت، میزبان کودکان خوش ذوق و علاقه مند به کتاب و قصه‌خوانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: کتاب «نجات یک بادبادک» اثر الیور جفرز، تصویرگر و نویسنده‌ معروف جهان؛ ترجمه حسام سبحانی طهرانی و نازنین موفق از انتشارات میچکا است.

مدیر بوکتاب اضافه کرد: قصه از جایی شروع شد که بادبادک فلوید لای شاخ و برگ درختی گیر کرد. او برای پایین آوردن بادبادکش اول لنگه کفش نازنینش را به سمت بادبادک پرتاب کرد، اما آن هم لای شاخ و برگ درخت گیر کرد و مجبور شد برای پایین آوردنش، آن یکی لنگه کفشش را هم پرتاب کند ولی آن هم گیر کرد. برای پایین آوردن کفش‌هایش، گربه‌اش را پرتاب کرد که آن هم بالای درخت گیر کرد و برای پایین آوردن گربه‌اش نردبان را پرتاب کرد و…

این کتاب برنده‌ جایزه‌ منتخب ویراستار کتاب کودک ایتالیا و جایزه‌ی اوربیل برای بهترین تصویرسازی از طرف کتاب‌فروشان مستقل کتاب کودک ایتالیا شده است.

 

منبع: ایبنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *