داستان لوبی ها در بلوز جدید به کودکان نشان می‌دهد اگر از هم تقلید کنیم دیگر هویتی مستقل نخواهیم داشت. داستان لوبی ها در بلوز جدید را با کودکان بلندخوانی کنید و درباره مفاهیم مختلف مطرح شده در داستان با کودکان صحبت کنید.
درباره نویسنده و تصویرگر کتاب لوبی ها در بلوز جدید

الیور جفرز از نویسندگان و تصویرگران محبوب کودکان است که در تصویرگری از مواد مختلف استفاده می‌کند و تصویرهایش در ظرافت و لطافت در قصه‌پردازی شهرت دارد. او جایزه‌های بسیاری دریافت کرده است.

چهار کتاب الیور جفرز به نام‌های «قلب و بطری»، «کسی پنگوئن گم نکرده؟»، «چگونه برگردم خانه؟» و «موشک کاغذی» به فهرست نهایی جایزه‌ کیت گرین‌وی یکی از برجسته‌ترین جایزه‌های تصویرگری ادبیات کودک راه یافته است. کتاب «چگونه یک ستاره بگیرم» او برنده جایزه‌ بوک‌تراست شده که به کتاب‌هایی تعلق می‌گیرد که برای خردسالان به چاپ می‌رسد. از جایزه‌های دیگری که او دریافت کرده است می‌توان به جایزه‌ نستله، جایزه‌ کتاب اسمارتیز و جایزه‌ کتاب بلوپیتر، جایزه‌ کتاب سال کودکان ایرلند، جایزه‌ بیستو اشاره کرد. کتاب‌های اولیور جفرز به زبان‌های آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، فارسی و دیگر زبان‌های دنیا ترجمه شده است.

از کتاب‌های او که به فارسی ترجمه شده است می‌توان به «نجات یک بادبادک»، «این گوزن مال من است»، «چطوری پرواز کنم؟»، «این پسر چقدر کتاب می‌خورد»، «لوبی ها در عدد هیچ» و «لوبی ها در من نبودم» از مجموعه لوبی‌ها در… اشاره کرد.

منبع: کتابک

برای خرید کتاب لوبی‌ها در بلوز جدید کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *