علامت 132 کنترل عصبانیت کودکان در کتاب‌فروشی‌ها

💠 اثر جدید جعفر توزنده‌جانی با موضوع کنترل عصبانیت کودکان در کتاب‌فروشی‌ها    Where did Agha Shires book go

🔸 کتاب «آقاشیره کجا رفت؟» نوشته جعفر توزنده‌جانی با تصویرگری الهام نرگسی‌وش از سوی انتشارات میچکا روانه بازار نشر شد.

🔹 به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «آقاشیره کجا رفت؟» منتشر شد. قصه این کتاب درباره رابطه یک شیر با دختری به اسم سمانه است.

🔸احتمالاً منطقی نیست یک شیر در خانه یک دختر زندگی کند و با او به مدرسه برود. این مسئله تا پایان کتاب ادامه دارد و مخاطب در پایان، متوجه اصل رابطه این دو می‌شود.

🔹 اما حال‌وهوای رابطه آنها چطور بوده است؟ کمی تا قسمتی ابری با بارشی از ابرهای بدبینی و نامهربانی. نکته اصلی داستان سمانه و آقاشیره موضوع کنترل خشم است.

نویسنده تلاش دارد مخاطب را متوجه کند که بهتر است در هنگام عصبانیت، درباره دیگران قضاوت نکنیم؛ چرا که ممکن است دچار اشتباه شویم و ناخواسته آنها را متهم و ناراحت کنیم. در این صورت، ممکن است زمان را از دست بدهم و فرصت جبران‌کردن نداشته باشیم.

🔸در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

آقا شیره دوست من بود. یک روز، او را از خواب بیدار کردم تا برویم مدرسه. آقاشیره پرید روی کولم و گفت: «آخ‌جون مدرسه! من از مدرسه خیلی خوشم می‌آید.».

🔹 کتاب «آقاشیره کجا رفت؟» به قلم جعفر توزنده‌جانی با تصویرگری الهام نرگسی‌وش برای کودکان بالای پنج سال از سوی انتشارات میچکا (کودک و نوجوان انتشارات مبتکران) روانه بازار نشر شد.

📝 لینک مطلب در خبرگزاری ایبنا:

ibna.ir/vdca6inee49nyi1.k5k4.html

🔰 کانال انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *