جلد اول و دوم مجموعه «بنی مک‌گی و جناب کوسه» منتشر شد

1308606

لوگوی نشر کودک و نوجوان میچکا کتاب‌های جدید انتشارات میچکا؛

جلد اول و دوم مجموعه «بنی مک‌گی و جناب کوسه» منتشر شد.

جلد اول و دوم مجموعه «بنی مک‌گی و جناب کوسه» به نویسندگی و تصویرگری درک اندرسن با ترجمه سحر طبیب‌زاده از سوی انتشارات میچکا (کودک و نوجوان مبتکران) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اگر یک کوسه در راه خانه تعقیب‌تان می‌کرد، چه می‌کردید؟ بنی مک‌گی احساس می‌کند اتفاق عجیبی دارد می‌افتد؛ انگار یک کوسه سفید غول‌پیکر در راه خانه تعقیبش می‌کند. بنی تصمیم می‌گیرد کوسه را «جناب دندان‌ارّه‌ای» صدا بزند و به جای نوشتن گزارش کلاسی، خود کوسه را به مدرسه ببرد؛ اما در راه مدرسه، ماهیگیری کوسه را می‌بیند و می‌خواهد شکارش کند. آیا بنی موفق می‌شود دوست جدیدش را نجات بدهد؟

این ماجراها در جلد اول «بنی مک‌گی و جناب کوسه» با عنوان «گزارشی درباره‌ی کوسه‌ها» اتفاق می‌افتد. در جلد دوم نیز که با عنوان «ما بچه‌معروف‌ها» منتشر شده است بنی ماجراهای جدیدی را تجربه می‌کند. وقتی یکی از بچه‌های مدرسه باور نمی‌کند بنی واقعاً با یک کوسه سفید غول‌پیکر دوست است، بنی فیلمی از «جناب دندان‌ارّه‌ای» در فضای مجازی منتشر می‌کند که میلیون‌ها نفر آن را می‌بینند! با اینکه معروف‌شدن جذاب به نظر می‌رسد؛ اما اوضاع کم‌کم از کنترل خارج می‌شود. به نظر شما بنی و جناب دندان‌ارّه‌ای از شهرت پانزده دقیقه‌ای‌شان جان سالم به در می‌برند؟

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

بابا می‌گفت: «اوضاع دارد از دستمان در می‌رود. شاید اگر یک مصاحبه انجام بدهی، مردم بفهمند تو فقط یک بچه‌ی معمولی هستی.» او با برنامه‌ی صبحگاهی «سلام بر روز» تماس گرفت. مجری این برنامه، گای لیبرتی، همان پسر خنده‌روست که چانه‌ی بزرگی دارد. آن‌ها به بابا گفتند که روز بعد گای به خانه‌ی ما خواهد آمد.

جلد اول و دوم مجموعه «بنی مک‌گی و جناب کوسه» به نویسندگی و تصویرگری درک اندرسن با ترجمه سحر طبیب‌زاده از سوی انتشارات میچکا (کودک و نوجوان مبتکران) در ۶۴ صفحه، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۶۰ هزار تومان برای گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال منتشر شده است.

 

منبع: ایبنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *